Description
Milyen hírleveleket küldjek? Milyen gyakran küldjek hírlevelet? Miről küldjek hírlevelet? Hogyan lesz sikeres a hírlevelem? Milyen a jó hírlevél? Hogyan fogjak neki az automatizált hírleveleknek? Mire tudom használni az automata hírlevelet? Hogyan építsek fel bevételt hozó automatákat? Milyen trükkökkel lehet fokozni a hírlevelek teljesítményét?
A hírlevél manapság az egyik legjobb konverziós értékeket felmutató marketing eszköz a nagy verseny dacára is. Az automatizált hírlevél küldő rendszerek pedig forradalmasítják az online marketing világát és felérnek akár 10-20 marketing asszisztens munkájával is. Cégek sora alapozza meg a jövedelmét a hírlevél marketingből. Ez a könyv megmutatja, hogyan tudod mesteri szinten űzni a hírlevél marketinget. Sőt! Valójában dupla könyvről beszélünk hiszen az egyszerű hírlevél fortélyokat éppúgy tartalmazza mint a kulcsrakész automatizált hírlevél folyamatábrákat is.
- Mestertippek több száz kampány tapasztalata alapján
- Azonnali hatást kiváltó kulcsrakész panelek
- Egyedülálló automatizálási stratégiák
Ezzel a tudásanyaggal maximalizálni tudod a teljesítményét a már meglévő vagy most elkezdett hírleveleidnek. Képes leszel arra, hogy minőségi feliratkozókat gyűjts és azokat úgy csoportosítsd, hogy a vásárlás vagy a megrendelés felé tereld az érdeklődőket. Bombabiztos hírlevél formai trükköket találsz a könyvben. Az automatizált hírlevél rész pedig több mint egy tucat előre legyártott folyamatábrát tartalmaz amelyet azonnal átültethetsz a saját rendszeredbe. Minden automata kipróbált és valóban bevételt hozó kampányból lett átemelve. Mindezek mellett pedig mestertippek sorát tartalmazza a könyv amelyért évekig kellene kísérletezned. Használd ki a hírlevél erejét és termelj profitot a hírlevél marketingeddel!
Most extra ajándékokkal!
EXTRA 1: Útravaló digitális marketing bűvészeknek – haladó mesterfogások és trükkök – ebook
A végső titkok amelyet csak több év alatt tudnál elsajátítani, hogy sikeres légy az online marketingben.
EXTRA 2 : Megtérülési ráta (ROI) számoló hirdetési csatornákhoz
Letölthető intelligens hirdetés kalkulációs és hirdetés megtérülési táblázat (ROI), mellyel garantáltan költséghatékony hirdetéseid lesznek.
EXTRA 3: 5% kedvezménykupon
Egy tudásanyag megvásárlása esetén 5% kedvezménykupon a következő tudásanyag megvásárlásához!
Neked ajánlom ezt a könyvet, ha most kezdesz a hírlevél marketingeddel foglalkozni. Neked ajánlom ezt a tudásanyagot, ha szoktál email kampányokat küldeni de szeretnéd hogy valóban vásárlásaid és megrendeléseid legyenek belőle. Neked ajánlom ezt a könyvet, ha az üres beszéd helyett tudást szeretnél az automatizált hírleveleidhez és kézzelfogható tanácsokat. Neked ajánlom ezt a könyvet ha valódi marketing sikereket és bevételnövekedést szeretnél elérni az automatizált és normál hírleveleiddel is!
A Marketing Magic tudásanyagok prémium minőségben készülnek. A piacon található oktatóanyagokkal szemben több ezer valós kampány tapasztalatai alapján bevált praktikákat és módszereket tartalmaznak, ezért Neked csak alkalmaznod kell kísérletezgetés helyett. A könyvsorozat a hogyant mutatja meg elsősorban a szemlélet mellett. Garantáltan kipróbált mestertippek és stratégiákat tartalmaz és mindezt a szórakoztató formában.
Miről lesz szó ebben a könyvben?
Miért olyan ellenállhatatlan még mindig egy hírlevél?
A hírlevél élt él élni fog
Mire használhatod a hírlevelet
Hírlevél tárgya
Szóviccek itt a helyetek
Célcsoport problémájának megjelölése
Érdekességek
Hírlevél felépítése
A hírlevél felső harmada a fejléc és a felütés
Hírlevél középső szegmens
Hírlevél alsó szegmens
Rajtad a sor
Hosszú hírlevelek
Hosszabb tartalom esetén
Hírlevél hossza
Tippek a bűvészkalapból
Tesztelj, TESZTELJ, tesztelj!!!!
Időzítés
Leiratkozás a minimumon
Leiratkozás panel
A siker elhallgatott kulcsa a technológia
Minőségi hírlevelek és szűrők
Instant megoldás
Hogyan kerüld el, hogy levélszemétté válj
Technikai szabványok
SPF, DKIM, DMARC
Adatbázis építés és szegmentálás
Mi az az adatbázis?
Az adatbázis célja
Minőségi adatbázis
Adatbázis mérete és hatékonysága
Adatbázis gondozás
Állandóan változó adatok
Dupla feliratkozás
Adatbázis építése a gyakorlatban
Vásárolt adatbázisok
Mit kerülj el adatbázis építéskor?
Vásárolt adatbázis jó forrásból
Szegmentálás
Szegmentálás a gyakorlatban
Viselkedés alapú szegmentálás
A hírlevél mérőszámai
Küldött levelek száma:
Megnyitási arány
Kattintások aránya/száma
Visszapattanás / visszapattanási arány
Leiratkozók száma / leiratkozók aránya
Regisztrációk száma:
Regisztrációs tendencia
Interakció:
Konverziós arány
Megosztási arány
Leiratkozási tendencia
Elköteleződési arány (engage)
Graymail
Szellem a gépben, Automata hírlevélküldő rendszer
Hagyományos hírlevél vs. automatizált hírlevél küldés
Ezt tudja az automatizált hírlevél
AHR a gyakorlatban
Marketing gép munkában
Fogalmak az automatizáláshoz
Felhasználó
Lista
Szegmentáció
Trigger/ ravasz
Folyamat
Művelet/ Action
Adatbázis
Termináció/ végpont
Feltétel
Hogy működik az automatizálás?
Végtelen ciklus
Hőmérséklet meteorológia nélkül a marketingben
Folyamat sablonok, amelyek milliókat hoznak
Bevételnövelő bestia
Bevételnövelő bestia felturbózva
Kupon kelepce időnyomással
Bumeráng automata
Bumeráng 2.0 automata
Bőségszaru automata
Piramis fejtetőn automata
A telepatikus hatás trükk
Virális majális automata
Hívő hevítő automata
Kapós kötelék automata
Karmikus karbantartó automata
Hőmérséklet technika haladóknak
Tréfa helyett kasszarobbantás
Idő az automatizált kampányokban
Mérés és optimalizálás
- oldal digitális, pdf formátum színes ábrákkal illusztrálva
Jól hangzik? Mert az is! Vásárold meg a tudásanyagot 2018. november 29-ig 20% kedvezménnyel és a 3 extrával!
Reviews
There are no reviews yet.