Description
Mitől jó egy honlap? Valóban fejlesztő gárda kell ahhoz, hogy profitot termeljen? Mitől működik és mitől a másik? Hogyan tudsz olyan webáruházat, honlapot készíteni ami akkor is termeli a pénzt amikor Te alszol? Hogyan tudod a honlapod teljesítményét maximalizálni?
Ha van már webáruházad vagy honlapod netán most készülsz belevágni akkor ez a tudásanyag kihagyhatatlan, mert a honlap az online marketing gépezeted legfőbb eszköze. A 109 oldalas könyv süket dumák és hűtőmágnes bölcsességek helyett több év gyakorlati tapasztalatán keresztül mutatja meg hogyan lesz bevétel növelő gépezet a weblapod.
- Emészthető formában építhetsz honlapot
- Gyakorlatias példákkal
- Lépésről lépésre útmutató CRO-hoz
Ez a könyv Neked ajánlott ha most gondolkozol webáruház, honlap elindításában. Ez a tudásanyag neked ajánlott, ha már van honlapod vagy webshopod de szeretnéd, ha valóban pénztermelő eszközzé válna.
A tudásanyaghoz három ajándék jár, ha most rendeled meg:
EXTRA 1: Útravaló digitális marketing bűvészeknek – haladó mesterfogások és trükkök – ebook
A végső titkok amelyet csak több év alatt tudnál elsajátítani, hogy sikeres légy az online marketingben.
EXTRA 2 : Megtérülési ráta (ROI) számoló hirdetési csatornákhoz
Letölthető intelligens hirdetés kalkulációs és hirdetés megtérülési táblázat (ROI), mellyel garantáltan költséghatékony hirdetéseid lesznek.
EXTRA 3: 5% kedvezménykupon
Egy tudásanyag megvásárlása esetén 5% kedvezménykupon a következő tudásanyag megvásárlásához!
A Marketing Magic tudásanyagok prémium minőségben készülnek. A piacon található oktatóanyagokkal szemben több ezer valós kampány tapasztalatai alapján bevált praktikákat és módszereket tartalmaznak, ezért Neked csak alkalmaznod kell kísérletezgetés helyett. A könyvsorozat a hogyant mutatja meg elsősorban a szemlélet mellett. Garantáltan kipróbált mestertippek és stratégiákat tartalmaz és mindezt a szórakoztató formában.
Ezek a témák találhatóak a tudásanyagban:
Mitől jó egy honlap?
UX: felhasználói élmény
UI: felhasználói felület
Funkció és a forma párharca
Adatbázis
HTML alapok
CSS a dizájn csúcsa
Össze ütünk egy honlapot együtt
CMS
Sablon, Te csodás
Drag and Drop sablonok
Így kerüld el a csapdákat
Weblap van, de hogyan legyen varázslatos?
Először is mi a weblapod fő célja?
Ki a célcsoportod?
Négyes szabály
Landing és Sales oldal
Értékesítő oldal a gyakorlatban
Első szelvény
Második-harmadik szelvények
Ajánlat szelvény
Vezesd az oldalon a vásárlót
Visszatérítés a sales oldalon
Vásárlás után
Gyakorlati példa sales oldal készítésre
Landoló oldal titkai
CRO, csiribá – avagy a konverzió optimalizálás a honlapon
Cél a konverzió
Vezess a vásárlás felé, azaz lead
Három betű a varázsige: CRO
Ez itt a mágia helye – bevételre hangolt honlap
Hókusz-pókusz helyett józan ész
CRO a gyakorlatban
Az első trükk a színkezelés
Konverziós szín
Másodlagos szín
Kerüld el a labirintus hatást!
Sok termék vagy szolgáltatás csoportok esetére
Tiszteld a navigációs sort
Főoldali kiemelt kép (hero)
Egyoldalas honlapok
Navigációs sor alatti sáv
Szuggesztív keresés
Termékek szolgáltatások
Keresztajánlatok és upsell ajánlatok a termékoldalon
Ajánlások
Bizalomépítés
Fortély a saját díjra
Így jutsz hozzá, folyamat
ÁSZF és GDPR
Webáruház konverziós optimalizálási lépések
Főoldal kiemelt ajánlatok
Gyűjtőoldalak
Feketemágia, amit érdemes elkerülni
Népszerűség szerinti rendezés a termékeknél.
Terméklap
Termékfotó
Termék neve
Termékleírás
Ha terméklap szolgáltatásról szól
Video használata terméklapon
Készletinformáció
Bizalmat növelő további információk
Bónuszok, kedvezmények
Cross sell upsell hasonló termékek
Folyamatábra
Mások véleménye
Összehasonlító funkció
Vírushatás
Jutalom pontok feltüntetése
Ár és költség kedvezmény feltüntetés
A terméklap megjelenése
A honlapod suttogója a kosár
Csalogasd közelebb
Korábbi megrendelések feltüntetése
Csörögjön a kassza
Fizetési oldal
Kilépő oldal
Ami a kilépő oldal után van
Csiribú csiribá kész a bevételnövelő honlap
(109 oldal, digitális, pdf formátum)
Jól hangzik? Mert az is! Vásárold meg a tudásanyagot az extra ajándékokkal!
Reviews
There are no reviews yet.